| Co Stompe op zoek naar nieuwe sponsor |
28-02-2008 |
Co Stompe schrijft op zijn website op zoek te zijn naar een nieuwe sponsor. Zijn huidige contract met Confidenz loopt per 1 maart af. "De eerste klappen zijn gevallen nu bekend is dat er de komende periode geen grote dartsevenementen op Nederlandse bodem zullen plaatsvinden", aldus Stompe.
|

|
De nog bij de BDO/WDF spelende darter, krijgt het onder andere door het wegvallen van de International Darts League het waarschijnlijk moeilijk met het vinden van een nieuwe sponsor.
Op zijn website schrijft Co Stompe: "Ik weet zeker dat ondanks dat er dan minder wedstrijden op de televisie te zien zullen zijn, ik een heleboel heb te bieden aan degene die graag zijn of haar bedrijfsnaam en logo in en om Nederland onder de aandacht wil brengen. Genoeg te doen dus de komende periode waarin ik iedere week naar een Premier League wedstrijd in Engeland toe ga om voor het SBS6 programma Bullit Premier League de presentatie te doen, en daarnaast nog diverse locaties in het land bezoek voor de nodige demonstraties."
|
Bron: Website Co Stompe |
| |
| Reacties |
|
| Door melvin fokker Lid sinds 28-11-2007 |
29-02-08 05:27 |
ik hoop voor hem dat hij een goede sponsor vind maar als ik heel eerlijk ben denk ik van niet want hij ligt er veel in de eerste ronde uit . |
| |
| Door Huub Niet lid |
29-02-08 13:46 |
|
Het is eenmaal geen groot darter, dus zal het moeilijk voor hem zijn een goede sponsor te vinden..Dus wordt het wat erbij schnabbelen bij SBS6. Jammer, het is een aardige vent, maar een prof zit niet in hem. |
| |
| Door alfred Niet lid |
29-02-08 18:38 |
|
nou je kunt wel merken dat jij geen verstand hebt van darten want dan kraam je niet van die onzin uit co is geen darter nou dat is ie zeer zekkers wel als je kijkt wat hij al heeft gewonnen dan hou jij je snuit wel dicht als je er geen verstand van hebt hou je er dan buiten |
| |
| Door melvin fokker Lid sinds 28-11-2007 |
29-02-08 23:07 |
ja kleine toernooien ja maar geen groote toernooien en daar gaat het nou juist om een sponsor is er niet voor hem om kleine toernooien te winnen maar groote . |
| |
| Door gino van gestel Niet lid |
01-03-08 10:28 |
|
co kan wel degelijk goed darten kijk maar eens hoe vaak al op de lakeside is geweest daar kom je niet zomaar . maar een sponsor wil graag zoveel mogelijk reclame krijgen voor zijn geld en als je het goed bekijkt ligt co er heel vaak al heel snel uit op de tv tournooien en dat betekent dus geen reclame meer.dus ik denk dat er niet zoveel sponsors beschikbaar zijn voor co .jammer maar helaas . |
| |
| Door alfred Niet lid |
01-03-08 12:14 |
|
als ze geld willen verdienen moeten ze maar naar de pdc gaan daar kun je geld verdienen en je meeten metet de besten |
| |
| Door piet Niet lid |
01-03-08 15:43 |
@Door alfred Niet lid
Wanneer hebben wij dan eens kunnen genieten van mooie partijen van co?
Ik heb er op tv nog geen gezien.Als je niet voor tv presteren kan, ben je niet geschikt als prof en krijg je ook nooit een grote sponsor.
Jij klets uit je nek, want je hebt van professioneel darts totaal geen kaas gegeten. |
| |
| Door no breaks Niet lid |
01-03-08 15:48 |
|
Nee Co is zeker geen topdarter, hij wint wel eens wat, maar ja, een blinde vind ook wel eens een hoefijzer. |
| |
| Door gj Niet lid |
01-03-08 16:09 |
|
???? |
| |
| Door dre Niet lid |
02-03-08 08:49 |
|
co geen grote darter pardon als je je eigen al jaar na jaar rechtstreeks plaatst voor televisietoernooien dan heb je de nodige rankings in europa wel afgesloten bij min de laatste 32 of laatste 16 op de vloer is van die man bijna niet te winnen geloof me als je je eigen tegenwoordig rechtstreeks plaatst voor televisietoernooien ben je goed gezien de kwaliteit wat er in nederland rondloopt en dan heb ik het nog niet over europa etc etc |
| |
| Door Cees Zoomer Lid sinds 24-01-2005 |
02-03-08 10:53 |
Ben het met dre eens
Er zijn weinig andere nederlanders die zo vaak op een tv toernooi mogen gooien
|
| |
| Door paul Niet lid |
02-03-08 15:37 |
|
Hij is meer in beeld als schnabbelaar bij SBS6 dan op het dartpodium,omdat hij er meestal al snel uit ligt.Hij mag dan misschien nu wel de beste Nederlandse darter bij de BDO zijn,maar dat komt omdat alle andere Nederlanders naar de PDC zijn gegaan.En waarom gaat Co niet naar de PDC? Om de eenvoudige reden dat ze hem niet willen.Zegt toch genoeg over deze speler. |
| |
| Door cootje Niet lid |
02-03-08 15:53 |
Co kwalificeert zich achter de camera's, en verprutst het dan weer vóór de camera's. |
| |
| Door Hans Niet lid |
03-03-08 13:44 |
|
Een sponsor moet toch geen probleem zijn, na ronde 1 zit Co toch als presentator iedere dag vol in beeld, hoeveel tijd wil je hebben als sponsor |
| |
| Door mike Niet lid |
04-03-08 01:13 |
co is n superdarter! zowel als mens en als darter, dus kom niet met die onzin dat ie niet kan darten.,.. hij heeft als 1e nederlander n 9 darter laten zien en al behoorlijk wat open toernooien op zijn naam geschreven dus darte kan die wel degelijk!!! s6 voor co!!! |
| |
| Door de putter Niet lid |
04-03-08 03:50 |
Misschien toch wat meer joints roken? want hij heeft echt plankenkoorts. |
| |
| Door mr. bean Niet lid |
04-03-08 03:54 |
Co? Is dat niet die darts presentator bij sbs6? En was dat niet de eerste Nederlander die op zijn 5e al kaal was? |
| |
| Door Marc Niet lid |
04-03-08 17:08 |
Co Stompe is een goeie darter... hij hoort in het rijtje thuis van de goede darters. en dat gezeur altijd.! man probeer je zelf op dat podium te krijgen.
|
| |
| Door boer Dirk Niet lid |
05-03-08 01:19 |
|
Co Stompe? Nooit van geheurd. Maar wel van ons plaatselijk talent hier in de Achterhoek, boer Hendrik. Die heeft het ooit gepresteerd om op één avond maar liefst 6x het bord te raken. Dat is nog nooit geevenaard. En dan te bedenken dat wij niet van die mooie moderne spullen gebruiken, nee want dan moeten we naar de enge grote stad. Dus wij maken alles zelf. Zo ook onze dartborden. Deze zijn bij ons vierkant, maar dat komt omdat er hier niemand zo'n deekoepeerzaagje heb. En de pijle maken we van keepernagels waar wij wat kippeveren op lijmen. Kijk zo kan het dus ook. Hoeft nie duur te zijn om lol te hebbe. |
| |
| Door marc Lid sinds 08-01-2007 |
05-03-08 19:03 |
|
nee, inderdaad helamaal gelijk!.. het hoeft ook niet. maar je hebt wel internet. |
| |
| Door boer Dirk Niet lid |
05-03-08 19:30 |
|
Ja wij hebben internet in ons buurthuis, zo hebben we contact met de grote enge buitenwereld. Staat ook een tv, maar daar kijkt nooit iemand meer naar sinds die kapot is. Dus wij darten en biljarten de hele avond tot 9 uur, dan gaan we slapen. Die biljart heeft neef Theo in elkaar getimmerd, was alleen niet mogelijk om aan ronde ballen te komen, dus wij staan gewoon met de keu in de hand naar het biljart te staren en laten onze fantasie erop los.Maar een lol dat we hebben. |
| |
| Door rene jutjens Niet lid |
06-03-08 08:57 |
ik snap het niet dat co nog geen nieuwe sponsor heeft hij is altijd aanwezig bij de grote evenementen en een van de boegbeelden van het nederlandse darten maar dat gaat wel goed komen de mensen die hier boven vermelden dat cootje niet kan darten moeten zich eens afvragen waarom hun dan voor de tv zitten kijken naar co als ze het zo goed weten en kunnen |
| |
| Door snullie Niet lid |
06-03-08 09:16 |
@Door rene jutjens
Omdat wij altijd wedden hoe snel Co eruit ligt. |
| |
| Door Raymond van B. Niet lid |
06-03-08 11:37 |
|
Misschien wil SBS hem wel sponsoren. Als co dan wordt uitgeschakeld kan ie de rest van het toernooi als presentator verder, doet ie nog iets voor zijn geld en zijn sponsor! |
| |
| Door Dirk jan Leistra "Deathly Lefthander" Niet lid |
07-03-08 14:00 |
Veel mensen denken niet al te goed over Co omdat hij altijd snel is uitgeschakeld. Hij kan wel degelijk goed darten maar heeft het probleem dat hij op de vloertoernooien beter presteerd dan op tv-toernooien. daardoor denken mensen slechter over hem en schrijven hem af wat niet terecht is. Ook ik heb wel eens gezegd dat hij beter kan stoppen maar toch staat hij elk jaar weer op de grote toernooien en dus kun je als je daar staat wel een potje darten. Ook vind ik dat mensen steeds meer verwachten van de darters terwijl ze zelf bij lange na niet aan het niveau komen van o.a een Co een Remco of een Fabian of een Niels of noem onze Nederlandse toppers maar op. Mensen als je commentaar hebt moet je zelf ook maar eens presteren. Het is gemakkelijk om aan de top te komen maar er te blijven zoals Co al jaren doet is moeilijker |
| |
| Door marc Lid sinds 08-01-2007 |
07-03-08 19:44 |
mee eens mee eens mee eens en nog eens mee eens |
| |
| Door wim Niet lid |
08-03-08 13:45 |
|
o nee.ik heb van cootje heel veel goeie partijen gezien maar weet je wat het is hier praten ze alleen over van gerwen en klaasen en barny maar over cootje nooit dat vindt ik raar het is gewoon een super vent die co hij verdient een goeie sponser want gooien kan tie.een paar jaar geleden colin loyd//co 0;5 op de master of darts iedereen vergeten zeker dat was een fantastiche wedstrijd. |
| |
| Door pooj Niet lid |
09-03-08 15:44 |
co heb het te danken aan sbs
die hebben het dart veknalt
ik haat sbs |
| |
| Door piet Niet lid |
11-03-08 07:44 |
|
Hij is meer op tv als presentator dan als dartern |
| |
| Door Sander12 Lid sinds 24-10-2006 |
15-03-08 15:17 |
vind ie toch nie... |
| |
| Door jopio Niet lid |
16-03-08 15:20 |
|
voor mijn gevoel is in dit landje het darten op tv aan het dood bloeden de oorzaak weet ik niet goed en ik weet wel dat het dan voor co moeilijk zal zijn om een sponser te vinden gezien alles in dit landje niet al te gemakelijk gaat dus laten we voor co duimen wie doet er mee hij doet heus wel zijn best en is toch een spottief iemand en zeker tijdens zijn verlies ik ken ook andere gevalle dus co sucses . |
| |
| Door jaap Niet lid |
01-04-08 17:22 |
sbs |
| |
| Door Janus Niet lid |
01-04-08 22:13 |
|
Deze site is volgens mij overleden. |
| |
| Door jopio Niet lid |
02-04-08 16:24 |
beste janus ik ben het met je eens gecondeleerd dan maar ongelofelijk maar waar en dan in 2008 waar is het dartlandje gebleven weet jij het janus ik
wacht je antwoord wel af oke en bedankt
voor je reactie . |
| |
| Door TheDutch TedHankey Lid sinds 27-04-2007 |
02-04-08 16:25 |
|
Moeten we ook nog een condoleance register opene? |
| |
| Door mario Niet lid |
03-04-08 02:29 |
|
wat is dat voor onzin dames en heren sommigen die zeggen dat sbs6 de schuld heeft maar co is ook niet echt in vorm volgens mij hij kan veel beter |
| |
| Door buttplug Niet lid |
03-04-08 23:09 |
Ja, Co kan zeker véél beter.......
Een tram besturen. |
| |
| Door jopio Niet lid |
06-04-08 10:37 |
|
moeten we nou met ons alle op co liggen te vitten ik denk dat co ook wel zou willen dat alles anders zou gelopen hebben maar dat is iets dat we allemaal wel eens zouden willen ja toch dus laten we met ons alle duimen voor co daar heeft hij vast meer aan oke . |
| |
| Door chris Niet lid |
12-04-08 11:41 |
|
co kan omdat hij er altijd in de eerste ronde uit lig erg intressant zijn voor een sponser omdat hij dan veel meer in beeld is en aan de bar zit met hans kraay jr dan een darter die 5 in samenvating aan het darten is |
| |
| Door cian Niet lid |
12-04-08 13:02 |
jullie lullen allemaal maar wat net als het voetbal winnen ze zin we de beste verliezen ze wil je het niet meemaken
ik zal jullie dit zeggen hij had aan de nederlane top moeten staan en niet die andere wat dat is de grootste... die ik ooit heb gezien maardie grote mond is hem nou wel over met zijn ik ben de beste jullie zien wel er is er maar 1 gr. |
| |
| Door Arien Niet lid |
12-04-08 21:35 |
|
deze site is ook een beetje "uit vorm" |
| |
| Door Janus Niet lid |
14-04-08 20:20 |
Beste Cian, ik heb geen idee waar je het over hebt.
Goeie moggel. |
| |
| Door buky Niet lid |
26-04-08 20:16 |
|
ik weet nie maar deze site is al maanden niet bij gewerkt is het nu al zo erg gesteld met het darten hier in dit landje |
| |
| Door johnny Niet lid |
26-04-08 23:49 |
|
Tja, 1 juli komt er weer een nieuwe site online, dartsinsite.nl, daar ben ik erg benieuwd naar.... deze site heb ik al maanden opgegeven |
| |
| Door dartjan Niet lid |
27-04-08 17:11 |
juist weer een nieuwe side want deze kun je beter maar uit je favorieten gooien want WEBMASTERS waar zijn jullie mee bezig in slaap gevallen ofzo of hebben jullie geen zin meer zeg dat dan gewoon |
| |
| Door Droevig Niet lid |
28-04-08 10:11 |
|
| |
| Door alain van damme Niet lid |
02-05-08 12:43 |
|
nou wie gooit deze website in de klikko en gauw dan mag je dit nog wel een dartsite noemen waardeloos en nog eens waardeloos |
| |
| Door Sander12 Niet lid |
04-05-08 15:46 |
|
Wanneer komt er eens zinnig nieuws !! |
| |
| Door aap Niet lid |
04-05-08 18:26 |
|
RIP |
| |
| Door frankie loosveld Niet lid |
11-05-08 16:19 |
|
wat verstaat u onder zinnig nieuws beste sander het is toch duidelijk dat deze site zo gauw mogelijk de klikko in moet hier hebben we niets aan trouwens het darten op tv in dit landje heeft zo zijn beste tijd gehad naar mijn gevoel zoals zo veel in dit landje gaat alles naar de mallemoer. |
| |
| Door TheDutch TedHankey Lid sinds 27-04-2007 |
13-05-08 18:23 |
Nou nou Sander.... Als 12 jarige door u aangesproke worde |
| |
| Door michael drets Niet lid |
15-05-08 15:49 |
sla u tid tseel arar eiw neb ki tkned u lew ajaj nee sob retuobak tem nee ene
etorg negnoj |
| |
| Door Sander12 Niet lid |
15-05-08 19:02 |
praat normaal mogool
dan snapt de rest het ook malloot |
| |
| Door TheDutch TedHankey Lid sinds 27-04-2007 |
16-05-08 20:18 |
@Michael
ejtlelkkus ejtlelkkus eeeeeejtlelkkus (8) |
| |
| Door TheDutch TedHankey Lid sinds 27-04-2007 |
16-05-08 20:18 |
en dan die e en de l omgedraait |
| |
| Door knert Niet lid |
22-05-08 18:34 |
dese sait is doot |
| |
| Door guido pallemans Niet lid |
22-05-08 22:35 |
|
laten we maar naar de film gaan kijken over de donkere gangen van afrika opgenomen in de kont van een neger . |
| |
| Door Janus Niet lid |
11-06-08 16:56 |
|
De overstap van Co naar de PDC helpt wellicht om een sponsor te vinden (als hij die nog niet had). |
| |
| Door urbanus Niet lid |
14-06-08 18:07 |
oke janus je hebt gelijk co naar de pdc
dwz phils darts clubje laten we voor co het er besten voor hopen dat hij maar ver mag komen ik gun het co van harte jullie toch ook he |
| |
| Door pinhead Niet lid |
17-06-08 00:06 |
Ach, ik gun Co vanalles |
| |
| Door Sander12 Lid sinds 24-10-2006 |
17-06-08 13:15 |
ik gun het hem wel maar het lukt ,m, toch niet..
deze site is dood |
| |
| Door Janus Niet lid |
21-06-08 08:54 |
Co bij de PDC:
1ste partij: verlies tegen Matt Clark
2de partij: winst tegen Tony Ayres
3de partij: winst tegen Peter Manley
4de partij: verlies tegen Kirk Shepherd
Een redelijk begin....... |
| |
| Door melvin fokker Lid sinds 28-11-2007 |
22-06-08 12:14 |
waar zijn deze mensen dan van de site niks meer aan zo
|
| |
| Door jou nachtmerrie Niet lid |
23-06-08 00:17 |
|
echt een tering tiefus site zo al maaaanden niks aan gedaan |
| |
| Door Jean Niet lid |
30-06-08 15:24 |
|
www.dartsinsite.nl gaat eventjes over dartnet heen! |
| |
| Door melvin fokker Lid sinds 28-11-2007 |
30-06-08 22:22 |
wanneer ??.
|
| |
| Door Jean Niet lid |
01-07-08 17:27 |
|
Nu al! kijk maar dartsinsite.nl - te mooi voor woorden |
| |
| Door jerome Niet lid |
11-07-08 15:12 |
ik hoop het niet dat hij een nieuwe sponser vindt arrogante klootzak ,
als je je pijlen weg ggoit in een bdo toernooi (vloer) terwijl er 100 man achter je staat te kijken dan verdien je het niet |
| |
| Door flapdrol Niet lid |
12-07-08 12:53 |
@Door jerome
Joh, je loopt achter. Co is naar de PDC overgestapt. |
| |
| Door phil de power Niet lid |
16-07-08 22:32 |
ja en daar gaat die helemaal de boot in hahahaha |
| |
| Door dartjan Niet lid |
17-07-08 21:10 |
nou dat denk ik niet heeft een contract tot 2010 in de wacht gesleept mooi toch voor co,tje |
| |
| Door Sander12 Lid sinds 24-10-2006 |
20-07-08 18:32 |
weer geen world poule |
| |
| Door Edje Niet lid |
31-07-08 12:54 |
ik zoek ook nog een sponsor ! |
| |
| Door cgcg Niet lid |
31-07-08 22:24 |
|
gfgcg |
| |
| Door melvin fokker Lid sinds 28-11-2007 |
05-09-08 15:33 |
co stompe gaat in almere gooien Eredivisie mijn team speelt eerste divisie dus misschien in de beker tegen hun team !!!! |
| |
| Door Sander12 Lid sinds 24-10-2006 |
04-11-08 07:38 |
laat iemand anders deze site overnemen wat slecht wat slecht! |
| |
| Door sebastiaan Niet lid |
01-12-08 00:03 |
|
hij heeft anders nu wel van phil taylor gewonnen. Dus hij kan wel degelijk darten alleen komt het op de momenten dat iedereen kijkt nooit uit bij hem. |
| |
| Door de schutter Niet lid |
08-12-08 09:23 |
wanneer komt er nog eens een goed potje darten op tv wat is er toch aan de hand indit landje.
gaat nouw echt alles hier na de knoppen en moeten we straks zeker extra betalen om een goed progamma te willen zien wand we worden liever al door ieder een leeg gemolken ik wil gewoon eens lekker een goed partijtje darten kijken op tv dan dat ander gekloot van pop stars of leren dansen enz bahbah darten dat wil ik zien |
| |
| Door buffel Niet lid |
08-12-08 10:36 |
Tja, ze zenden zelfs de Winmau masters niet meer uit, teken dat de BDO op sterven na dood is. En PDC wedstrijden kun je alleen maar via betaalzenders zien. Ben benieuwd of de Lakesite wel wordt uitgezonden in januari. |
| |
| Door DART JAN Niet lid |
09-12-08 19:01 |
lakeside wordt dit jaar nog uitgezonden via bbc en sbs 6 doet de samenvattingen uitzenden en waarschijnlijk savonds om kwart over 11 na pieteke de weerkoning ben benieuwd |
| |
| Door Dartsbijhouder Niet lid |
10-12-08 01:30 |
Sowieso is er elk jaar de World Masters en de Lakeside op de BBC te zien. Later kwam daar SBS bij toen Van Barneveld in 1999 titelverdediger was.
Maar ik vind het ook jammer dat er nog maar weinig darts op TV is. De IDL en WDT bestaan zelfs niet eens meer!!
De Grand Slam of Darts zou ik bijvoorbeeld graag zien op TV zo halverwege november is dat... wel een goede timing naar aanloop van de World Masters en de WK's (PDC en BDO vind ik.
WORLD MASTERS 2008
Halvefinale (3 legs per set)
(32.25) Scott Waites 6-4 Robert Wagner (31.66)
(35.26) Martin Adams 6-2 Tony O'Shea (33.89)
Finale (3 legs per set)
(32.42) Martin Adams 7-6 Scott Waites (31.85) |
| |
| Door Dartsbijhouder Niet lid |
10-12-08 01:34 |
PDC World Darts Championship 2009 (19 dec tot 4 jan)
First round competitors
Phil Taylor (1) - Steve Grubb (Eng)
Michael van Gerwen (Ned, 32) - Darin Young (VSt)
Roland Scholten (Ned, 16) - Carlos Rodriguez (Spa)
Kevin Painter (17) - Matt Clark (Eng)
Alan Tabern (9) - Steve Beaton (Eng)
Andy Jenkins (24) - Co Stompé (Ned)
Wayne Mardle (8) - David Fatum (VSt)/Shane O’Connor (Ier)
Wayne Jones (25) - Robert Thornton (Sch)
John Part (Can, 4) - Bill Davis (VSt)
Barrie Bates (Wal, 29) - Felix McBrearty (N-Ier)
Peter Manley (13) - Mensur Suljovic (Oos)
Mark Dudbridge (20) - Nick Fullwell (Eng)
Mervyn King (12) - Hannes Schnier (Oos)/Shi Yongsheng (Chi)
Mark Walsh (21) - Jamie Caven (Eng)
Terry Jenkins (5) - Dennis Smith (Eng)
Alex Roy (28) - Kevin McDine (Eng)
James Wade (3) - Brendan Dolan (N-Ier)
Tony Eccles (30) - Remco van Eijden (Ned)/Anastasia Dobromyslova (Rus)
Colin Osborne (14) - Charles Losper (ZAf)/Sudesh Fitzgerald (Guy)
Vincent van der Voort (Ned, 19) - Nándor Bezzeg (Hon)
Dennis Priestley (11) - Warren French (N-Ze)/Akihiro Nagakawa (Jap)
Chris Mason (22) - John MaGowan (N-Ier)
Adrian Lewis (6) - Russell Stewart (Aus)
Adrian Gray (27) - Paul Nicholson (Aus)
Raymond van Barneveld (Ned, 2) - Mark Stephenson (Eng)
Wes Newton (31) - Per Laursen (Den)
Ronnie Baxter (15) - Marko Kantele (Fin)/Lourence Ilagan (Phi)
Denis Ovens (18) - Steve Maish (Eng)
Colin Lloyd (10) - Jelle Klaasen (Ned)
Kirk Shepherd (23) - Jan van der Rassel (Ned)
Andy Hamilton (7) - Michael Barnard (Eng)
Andy Smith (26) - Tony Ayres (Eng) |
| |
| Door Dartsbijhouder Niet lid |
10-12-08 01:35 |
BDO World Darts Championship 2009 (3 tot 11 januari)
Gary Anderson (Sch, 1) - Robert Wagner (Nor)
Eddy Sims (Aus, 16) - Robert Hughes (Wal)
Edwin Max (Ned, 8) - Krzysztof Ratajski (Pol)
Tony O’Shea (Eng, 9) - Daniel Larsson (Zwe)
Scott Waites (Eng, 4) - Ross Smith (Eng)
Steve West (Eng, 13) - Alan Norris (Zwe)
Darryl Fitton (Eng, 5) - Mark Salmon (Wal)
Simon Whitlock (Aus, 12) - Mark Barilli (Sch)
Martin Adams (Eng, 3) - Dave Chisnall (Eng)
Garry Thompson (Eng, 14) - Daryl Gurney (N-Ier)
Gary Robson (Eng, 6) - Stephen Bunting (Eng)
Martin Atkins (Eng, 11) - Joey ten Berge (Ned)
Mark Webster (Wal, 2) - Willy van de Wiel (Ned)
John Walton (Eng, 15) - Shaun Greatbatch (Eng)
Ted Hankey (Eng, 7) - Brian Woods (Eng)
Ross Montgomery (Sch, 10) - Martin Phillips (Wal) |
| |
| Door Dartsbijhouder Niet lid |
10-12-08 19:33 |
1ST ROUND - Schedule of Play
Friday 19/12
7:10h ROLAND SCHOLTEN (Ned, 16) - Carlos Rodriguez (Spa)
8:15h Warren French (N-Ze) - Akihiro Nagakawa (Jap) (P)
9:00h Wayne Jones (25) - Robert Thornton (Sch)
10:00h John Part (Can, 4) - Bill Davis (VSt)
11:00h Andy Jenkins (24) - CO STOMPÉ (Ned)
Saturday 20/12
12:40h Terry Jenkins (5) - Dennis Smith (Eng)
1:45h Hannes Schnier (Oos) - Shi Yongsheng (Chi) (P)
2:30h Kevin Painter (17) - Matt Clark (Eng)
3:30h Dennis Priestley (11) - Warren French (N-Ze)/Akihiro Nagakawa (Jap)
4:30h Barrie Bates (Wal, 29) - Felix McBrearty (N-Ier)
Afternoon
7:10h Alan Tabern (9) - Steve Beaton (Eng)
8:15h David Fatum (VSt) - Shane O’Connor (Ier) (P)
9:00h MICHAEL VAN GERWEN (Ned, 32) - Darin Young (VSt)
10:00h Phil Taylor (1) - Steve Grubb (Eng)
11:00h Alex Roy (28) - Kevin McDine (Eng, 37)
Sunday 21/12
1:10h Mark Walsh (21) - Jamie Caven (Eng)
2:15h Charles Losper (ZAf) - Sudesh Fitzgerald (Guy) (P)
3:00h Mark Dudbridge (20) - Nick Fullwell (Eng)
4:00h Wes Newton (31) - Per Laursen (Den)
5:00h Denis Ovens (18) - Steve Maish (Eng)
Afternoon
7:10h Andy Hamilton (7) - Michael Barnard (Eng)
8:15h REMCO VAN EIJDEN (Ned) - Anastasia Dobromyslova (Rus) (P)
9:00h Wayne Mardle (8) - David Fatum (VSt)/Shane O’Connor (Ier)
10:00h RAYMOND VAN BARNEVELD(Ned, 2) - Mark Stephenson (Eng)
11:00h Peter Manley (13) - Mensur Suljovic (Oos)
Monday 22/12
7:10h Chris Mason (22) - John MaGowan (N-Ier)
8:15h Marko Kantele (Fin) - Lourence Ilagan (Phi) (P)
9:00h Adrian Lewis (6) - Russell Stewart (Aus)
10:00h Colin Lloyd (10) - JELLE KLAASEN (Ned)
11:00h Mervyn King (12) - Hannes Schnier (Oos)/Shi Yongsheng (Chi)
Tuesday 23/12
12:40h Andy Smith (26) - Tony Ayres (Eng)
1:45h Adrian Gray (27) - Paul Nicholson (Aus)
2:45h Kirk Shepherd (23) - JAN VAN DER RASSEL (Ned)
3:45h Tony Eccles (30) - REMCO VAN EIJDEN (Ned)/Anastasia Dobromyslova (Rus)
Afternoon
7:10h Ronnie Baxter (15) - Marko Kantele (Fin)/Lourence Ilagan (Phi)
8:15h Colin Osborne (14) - Charles Losper (ZAf)/Sudesh Fitzgerald (Guy)
9:15h James Wade (3) - Brendan Dolan (N-Ier)
10:15h VINCENT VAN DER VOORT(Ned, 19) - Nándor Bezzeg (Hon) |
| |
| Door Dartsbijhouder Niet lid |
13-12-08 00:02 |
12-14 Dec: Zuiderduin Masters 2008 (Best of 9 legs)
Group A
Steve West 5-4 Ted Hankey
Gary Anderson (1) - Ted Hankey
Gary Anderson (1) - Steve West
Group B
Stuart Kellett 1-5 Mareno Michels
Darryl Fitton (8) - Stuart Kellett
Darryl Fitton (8) - Mareno Michels
Group C
Martin Atkins 2-5 Henny van der Ster
Mark Webster (5) - Martin Atkins
Mark Webster (5) - Henny van de Ster
Group D
Alan Norris 5-2 Geert de Vos
Martin Adams (4) - Geert de Vos
Martin Adams (4) - Alan Norris
Group E
Brian Woods 5-0 Willy van de Wiel
Gary Robson (3) - Willy van de Wiel
Gary Robson (3) - Brian Woods
Group F
29.09 Andy Boulton 3-5 Joey ten Berge 30.86
Tony OShea (6) - Andy Boulton
Tony OShea (6) - Joey ten Berge
Group G
29.94 Mark Barilli 5-4 Martin Phillips 27.89
Edwin Max (7) - Martin Phillips
Edwin Max (7) - Mark Barilli
Group H
28.04 Ross Montgomery 2-5 Davy Richardson 30.15
Scott Waites (2) - Ross Montgomery
Scott Waites (2) - Davy Richardson
|
| |
| Door daan Lid sinds 04-01-2009 |
04-01-09 16:23 |
Alle bekende nederlandse spelers zijn voor het geld overgestapt naar de BDO,kan ik begrijpen maar daardoor ligt het darten in nederland op zijn gat , ook daar zouden die darters aan moeten denken.
|
| |
| Door daan Lid sinds 04-01-2009 |
05-01-09 15:14 |
|
Sorrie maar ik bedoel dat ze zijn overgestapt van de BDO naar de PDC natuurlijk. |
| |
| Door Sander Niet lid |
04-02-09 13:20 |
Er zijn ook nederlanders naar de PDC gegaan die y niveau niet aankunnen daar |
| |
| Door Sander Donker Niet lid |
11-03-09 22:25 |
|
bij de PDC is gooien pro,s en bij de BDO amateurs zo is t gewoon |
| |
| Door Sander Donker Niet lid |
11-03-09 22:26 |
|
bij de PDC gooien Pro,s en bij de BDO Amateurs |
| |
| Door brutus Niet lid |
15-04-10 12:47 |
co is best wel een goede darter dat zijn de meesten daar wel maar je moet t op t juiste moment wel kunnen brengen en dat lukt niet altijd ,die moeten echt veel trainen ,en co is niet zo mauwert ,co weet t goed over te brengen naar de mensen ik zie hem graag op tv als die andere flapdrol ,wie ? je weet wel de beste van nederland, |
| |
| |
| Geef een reactie |
| Als u een Dartnet.nl Profiel heeft; eerst inloggen om een reactie te plaatsen |
|
|
<< Terug |